duminică, 29 iulie 2012

Scary Thing (I)

   
Deci,m-am gandit ca azi sa scriu despre cateva legende urbane pe care le-am citit si filme horror pe care le-am vazut. Voi pune aceste legende si filme o data la patru posturi,ca un fel de "Post Special".

Atentie! daca esti slab de inger,nu citi,ma rog,asta daca vrei sa dormi la noapte...
 Deci,nu sunt chiar o mare experta in horror,dar am citit destul legende si am vazut destul filme. Voi scrie despre :
- Jeff the killer
- Teke Teke
- Carved (Kuchisake Onna)
- Red Cloak
- The licked heand
- Boyfriends death
- The girl in red cape
- Bloody fingers
- The Grudge
- Tomie Unlimited
- The red shoes
- The Wig



Jeff the killer/Jeff ucigasul,este o legenda urbana despre un baiat ce ajunge sa aiba probleme mintale.
O familie tocmai se mutase intr-un nou cartier. Familia era formata din mama,tatal si cei doi copii,Jeff si Liu. Totul a mers bine,cartierul era primitor,iar vecina lor de peste drum ii invitase pe baieti la ziua fiului ei,care avea loc weekendul viitor.
Jeff si Liu trebuiau sa mearga la noua scoala,si,cum asteptau autobuzul,o gasca de trei tipi s-a apropiat de ei. Jeff,de cand se mutasera in acel cartier,avea un sentiment foarte ciudat pe care nu-l mai simtise pana atunci. Cei trei au vrut sa-i atace,insa Jeff a fost mult mai puternic decat ei si l-a injunghiat pe liderul lor. Dupa acel incident,politia a venit la cei doi acasa. Liu a mintit ca el l-a injunghiat pe acel baiat,si asta doar ca sa-si apere fratele. Liu a fost dus la un centru de detentie,une avea sa stea ceva timp.
A venit si ziua petrecerii,iar Jeff s-a dus singur. Totul a fost frumos,pana aparut acea gasca de trei tipi. Au incercat sa-l bata pe Jeff,insa sentimentul pe care il avusese in acea zi,revenise,facandu-l mai puternic. In timpul bataii,Jeff fuse acoperit cu alcool,iar un tip din gasca ii dadu foc.
Liu a fost eliberat din detentie,iar Jeff ajunse in spital. Dupa cateva saptamani,familia baiatului se adunase sa vada rezultatul recuperarilor. Bandajele i-au fost scoase lui Jeff,iar in acel moment toti s-au uitat cu oroare la el. Fata lui era extre mde alba,iar parul lui,odata saten,se transformase intr-un negru intens. Cand baiatul se vazu in oglinda,Liu incerca sa-l consoleze spunandui ca nu este chiar atat de rau,insa Jeff tipa imediat ca un maniac,zambind: Nu e rau?! E perfect! Arat minunat!
Doctorul ii asigura ca Jeff este in regula,si ca il pot lua acasa. In acea noapte,mama celor doi se trezi,auzind din baie scancete. Cand ajunse acolo,il vazu pe Jeff. Acesta nu mai avea pleoape,iar gura lui era preluungita intr-un zambet,prin doua taieturi ce se incheiau la urechi.
M: Ce s-a intamplat?
J: Am obosit sa tot zambesc,dar am vrut sa-mi pastrez zambetul pentru totdeauna. Si am vrut sa ma vad pentru totdeauna,insa eram obosit,asa ca mi-am taiat pleoapele. Ce e mami? Nu sunt frumos?
M: B..Ba da. Lasama sa-l trezesc pe tatal tau sa vada cat de frumos esti.
Femeia fugi in camera si ii spuse sotului ei sa isi i-a pusca,insa in cadrul usii aparu Jeff spunand: Mami,ai mintit...
Acesta ii injungheie pe cei doi cu un cutit.
Liu se trezi speriat. Avusese un vis urat. Se uita in camera sa vada daca este cineva,dar nu vazu pe nimeni. Incerca sa se culce la loc,dar brusc auzi zgomote ciudate. Deschise ochii si vazu noua "fata" a lui Jeff. Vru sa tipe,insa Jeff ii puse mana la gure si ii zise usor:.....












Shhh...Dute la culcare



















Deci am terminat. In ingheiere voi pune o banda desenta de pe Deviantart,cu Jeff,in momentele cand si-a ucis familia.









Vise placute! Bye Bye!

Un comentariu: