vineri, 27 iulie 2012

Classic Lolita & Gothic Lolita Inspired Look + The Avengers fashion

       
  Deci,azi dimineata,cand vorbeam cu sora mea, Gabriella ,mi-a venit o idee: Sa fac doua look-uri
  -Classic Lolita
  -Gothic  Lolita

  Am cautat cateva haine prin dulapuri si iata rezultatul

 Classic Lolita

  Tinuta:

Machiajul:

Ceea ce am folosit la machiaj (au fost destul de mult :-s)




Rujul din dreapta l-am
cumparat de la oriflame. Este rujul Beauty Wonder Colour - Blossom Petal











Ar fi fost de ajutor pentru tinuta,daca as fi avut acesti pantofi

Cute,nu?

Gothic Lolita

Tinuta:  



 Machiajul:


 Machiajul a fost foarte simplu. Am folosit acel ruz mov,folosit si la Classic Lolita,doar ca intr-o cantitate mai mare,alaturi de un creion de ochi negru de la Avon (Foarte bun cand nu mai ai fard. Aplici de cateva ori creion,apoi intinzi pe pleoapa)

In final,am avut o tentativa de manichiura pentru Classic




Si pentru Gothic



Acum,pentru final,vreau sa va arat cateva tinute,luate de pe 9GAG. Sunt inspirate dupa The Avengers




Si iata ca am incheiat si pe azi! Bye Bye










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu