sâmbătă, 28 iulie 2012

Fimo Art & other beautiful things

   

  Azi,pentru ca sunt la curte,calculatorul este al verisoarei mele,si se misca in slow mo,si n-am nici material T.T (Doamne,da' multe nu mai am ╥﹏),m-am hotarat sa fac un post despre Fimo! Pentru cei care nu stiu,Fimo este o pasta modelatoare si deja colorata,ca plastelina,dar care se baga la cuptor,ca lutul. Este foarte usor de manevrat si poate fi amestecata,omogenizandu-se sau nu.

  Iata cateva modele de bijuterii facute de verisara mea



















   Si,pe langa acestea,verisoara mea mai lucreaza si cu,panza,fetru si alte materiale (Not sure what they are). Fetrul este un material foarte vechi,care nu este atat de folosit pentru ca este destul de grosut.

  Panza:







  Fetru:




  Alte materiale:








  Si,verisoara mea vinde aceste lucruri. Deci,daca va place vre-unul  , imi lasati un com,prin care spuneti ce a-ti vrea,iar eu va voi raspunde cat costa si cand il pot aduce.

Deci,pana data viitoare,Bye Bye


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu