joi, 26 iulie 2012

Cute Things

     

Desi deobicei nu le am cu chestiile roz,feminine si dragute,am cateva exceptii. Exceptiile sunt intalnite cand vine vorba de:  

   ☻  Poze artistice
   ☻  Lolita
   ☻  Dulciuri
   ☻  Chibi
   ☻  Bijuterii
  ☻  Anime



  Pozele artistice,pentru mine,sunt un mijloc de inspiratie. Ma fac sa ma gandesc la scenarii frumoase si la idei de povesti. 




    Stilul lolita,poate fi intunecat,dar si dragut. Si extrem de feminin! Sweet Lolita se bazeaza pe fundite,haine cu dantela,fuste si,ei bine,chestii cute 


Iata si doua poze cu Nana Kitade,cantareata si model de Sweet Lolita


    Dulciurile! Ce poate fi mai cute decat o prajitura plina de inimioare,sau cu glazuta albastra? Sau pur si simplu,o prajitura de ciocolata! Prajitura de ciocolata iti insenineaza ziua mereu!





    Chibis,sunt uneori personaje anime in miniatura,sau pur si simplu desene in miniature,facute dupa tehnica anime.



Chibi facut dupa personajul Sunako Nakahara din The Wall Flower 
    
     Bijuteriile. Eu una prefer bijuteriile facute de mana din Fimo,sau facute de mana din lemn,metal sau orice alt material. Apreciez accesoriile de la targuri,unde vad cine le-a facut. Cand vad persoana care a lucrat la acel obicet,imi place de o mie de ori mai mult.





   Anime-urile sunt... Nu pot spune ca sunt doar desene. Pentru mine sunt povesti care cele pe care mi le citea mama cand eram mica. Imi plac foarte mult. Sunt niste desene in care poti vedea de toate! Actiune,romance,drama,SF si multe altele! 

  Mew Mew Power/Tokyo Mew Mew este animeul pe care l-am urmarit pentru prima data.



 Pentru cei ce au vazut animeul si le placea de Aoyama si Ichigo,mie una imi place de Kisshu si Ichigo mai mult.

   Si ca tot ziceam de chestii dragute,in fiecare luna cumpar Monster High. Iata cadoul de luna asta: Gentuta de cosmetice




 Am termiant postul de azi! Si imi i-au la revedere cu ...


Messenger Cat!
Bye Bye!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu