joi, 26 iulie 2012

Hello!

 Hello! Deci pentru inceput numele meu e Cristy! 

                   Poreclele mele sunt : Vanilla,Lupisor,Cartofior,Steluta si Bloody


Iubesc foarte mult stilul lolita,si imi doresc sa ajung in Japonia sau Coreea. Nu sunt genul de persoana rea sau uracioasa,dar uneori imi mai pierd cumpatul. So,i'm a little Onigiri!

 Ce-mi place:
○ Stilul Lolita
○ Manga 
○ Anime
○ K-Pop,J-Rock
○ Inghetata
○ Stilul Lolita
 ◊ Guro Lolita
  Shiro Lolita
  Hime Lolita 
  Gothic Lolita
  Classic Lolita
  Punk Lolita
  Sweet Lolita
  Casual Lolita
  Kuro Lolita 
  Oji Lolita
  Sailor Lolita
  Wa Lolita
  Qi Lolita






○ Dulciurile  ̄ˇ ̄
○ Pozele artistice
○ Negrul,albastrul,albul,rozul pal,rosul inchis,movul
○ Vanilla & Chocola (Sayoti Neko's Products) 

 Ce nu-mi place: ╯ω╰
○ Ingamfarea
○ Minciuna
○ Deprimarea
○ Rozul aprins
○ Spanacul si Brocoli ⊙﹏⊙

♩♪♫♬ Deci,asta sunt eu ♩♪♫♬ 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu