luni, 30 iulie 2012

Movies,serials and cartoons

 
Cum ziceam in postul anterior,imi plac filmele de groaza. Aseara,dupa ce am stat treaza aseara pana la ora 12 ca sa vad un serial ce s-a incheiat la 1 (tipic posturilor de televiziune,ce merita vazut e dat la ore tarzii,iar ce este de proasta calitate e dat la ore decente),am inceput sa mut pe mai multe posturi si am vazut un film de groaza pe Kanal D. Pasageri de noapte. In gandul meu "Ceva care sa ma ajute sa adorm!". Am mai vazut acest film,si mi-a placut,dar de data asta am prins doar sfarsitul.


Filmul,in engleza se numeste Penny Dreadful si este vorba despre o fata,Penny,ce are fobie de masini,din vina unui accident din trecut. Psiholoaga ei,Orianna,o convinge sa mearga intr-o calatorie cu masina pentru a-si invinge frica.
In timpul calatoriei,acestea lovesc cu masina o femeia,iar dupa ce se asigura ca e bine o i-au cu masina,incercand sa o ajute sa ajunga intr-un anumit loc. Se dovedeste ca femeia este o psihopata evadata dintr-un spital de nebuni,se o ucide pe Orianna si o sechestreaza pe Penny in masina,torturand-o iar mai apoi incercand sa o omoare.







Acum,despre serialul de la ora nepotrivita. Este un serial german,numit Cobra 11 in alerta/Alarm fur Cobra 11. Nu l-am vazut de la inceput,am vazut doar cateva episoade din seria 6,dar pot spune ca imi place foarte mult. In acest serial este vorba despre doi politisti,Semir Gerkhan si Tom Kranich. Acestia investigheaza accidente importante din trafic si rezolva cazuri legate de droguri,furturi si moarte. Este un serial plin de actiune, cu un strop de comedie.


          Tom                                   Semir



Nu o sa uit episodul de ieri cand un idiot a vrut sa-l omaore pe Tom ! T.T Nimeni nu-l omoara pe Toommm!!!


Siiii,am ajuns la desene! Yay! Sunt foarte copilaroasa,nu?


Ce vroiam sa zic? A,da! Cine poate uita desenele copilariei?
Atatea desene frumoase!

Tutenstein


















Povestiri din cripta

















Ce-i cu Andy













Viata cu Loui













Si multe altele. Toate astea sunt desenele copilariei mele,si alte altora :)
Bye Bye!






Un comentariu:

  1. E adevarat ...
    Ce frumoase erau desenele din copilaria noastra , nu prostiile de la Disney ... ( Nu o luati personal ) .
    Mie dord asa de mult de ele , imi e dord de FoxKids si Jetix . :((

    RăspundețiȘtergere