duminică, 2 septembrie 2012

Punk and Shiro Lolita inspired look


 Acum ceva timp am facut un post cu doua look-uri. Unul inspirat din Classic Lolita,iar celalalt din Gothic. Acum,tot cautand prin dulap,am gasit cateva haine si accesorii si m-am gandit sa fac un look inspirat din Punk,si unul din Shiro Lolita.
 Stilul punk este mai greu de reprodus,pentru ca necesita haine in carouri si multe tinte,landuri etc,dar,am gasit cateva chestii folositoare,si iata ce a iesit.
 -Punk Lolita






  Da,poze facute in bucatarie,dar,cand nu ai camere libere,faci poza oriunde T.T. Am incercat sa folosesc cat de multe accesorii am putut,pentru a lua ochii de la fusta ce nu are carouri.
 - Shiro Lolita




 Shiro Lolita este un stilul format doar din culoti albe si accesorii simple. Eu una n-am mai folosit accesorii pentru ca n-am avut... Chef sa le caut -_-
 O,si iata ce am cumparat acum cateva zile.
 Evantai japonez! Este mare,deci este mai mult folosit de ornament,nu pentru aer. Dar,cine stie,in viitor poate voi avea haine pentru un Wa Lolita Look,si il voi folosi.
Bye Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu