duminică, 2 septembrie 2012

Gift! Gifts Everywhere!

 Pe 2 iulie este o zi foarte importanta pentru mine. Este ziua in care am cunoscut 2 fete importante. Surorilele mele Gabriella (http://thelolitagame.blogspot.ro/) si Liliana!


De 2 iulie ne facem cadouri pe calculator,ca video-uri,poze modificate,sau cadouri pe care le trimitem prin posta,ca felicitari,bratiri sau alte lucruri facute de mana. Anul acesta,Gabriela mi-a trimis cel mai frumos cadou din lume! Un caiet decorat de ea! :X Imi place la nebunie! Iata cum arata caietul.

 Nu e minunat?!

 Zilele astea,am editat cate poze cu un program chinezesc,numit XiuXiu. Iata linkul de unde il puteti descarca : http://xiuxiu.meitu.com/. Dar,aveti grija! Programul vine cu un ativirus numit 360. Va sfatuiesc sa nu-l isntalati. Instalarea se face in chineza,dar ca sa evitati instalarea antivirusului,avet igrija sa nu lasa-ti bifate casutele unde apare scris "360". Iata ce am facut eu cu acest program.















































Cand editez poze,imi place sa folosesc multe lumini! Luminitele sunt frumoase! Liminele iti dau speranta! 
Bye Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu