luni, 13 august 2012

Sayori Neko Works


 M-am gandit ca dupa aceasta pauza in care nu am mai postat,sa va spun despre personajele mele preferate de la Sayori Neko,Chocola si Vanilla!
 Pentru inceput,Sayori este creatoare Chocolei si a Vanillei. Aceasta este din china,si isi semneata lucrarile ca Sayori@NekoWorks.
 Vanilla si Chocola apar in doua variante:
-Una cute si dulce
-Alta hentai
 Dupa mine,varianta cute este mai draguta,pentru ca nu le prezinta intr-un mod Yuri. Cealalta varianta este +18,si contine scene ce nu trebuie vizionate de minori. Mi se pare un lucru trist ca exista si aceasta varianta hentai,pentru ca cele doua personaje sunt atat de scumpe. Eu si prietena mea Gabriela chiar ne-am ales aceste personaje ca si alter ego-uri. Dar,din pacate,creatoarei lor ii place acest stil.
 Cum spuneam,eu si acea prietena ne-am ales aceste personaje. Am inceput si o poveste cu cele doua in principal,acestea fiind prietene bune.
 Cateva caracteristici:
-Chocola: -are parul negru stralucitor,spre mov,iar ochii ii sunt rosii
 In povestea noastra,ea este cea copilaroasa si dulce


-Vanilla: - are parul alb spre roz,iar ochii ii sunt albastrii
 In povestea,ea este cea serioasa si atenta


 Impreuna,cele doua sunt prietene adevarate de cand erau mici,si isi arata devotamentul si iubirea de sora una fata de cealalta,de fiecare data cand este nevoie.











 Cute nu?



O si iata si doua poze cu mine si prietena mea ,incercand,cat de cat,sa parem ca Choco si Vanill.



 Bye Bye!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu