miercuri, 1 august 2012

Cute Things and Manga Ibitsu


 Azi dimineata am iesit la cumparaturi. Nu ma dau in vat dupa asta dar de data aceasta,a fost super! Am mers in cateva magazine si m-am tot uitat.... Si m-am uitat... Si,n-am gasit nimic care sa-mi placa. Oh god,why? ㄒoㄒ
  Am mai mers umpic si am ajuns la un magazin unde sunt niste pasari de vanzare. Eu: Mama,hai sa intrat!!! (Sunt innebunita dupa animale). Intram noi in magazin,iar acolo,ce-mi vad ochii?! Lilieci de plastic!! Ma mai uit umpic,abtipilduri cu schelete!! O le vreau,le vreau,le vreau!
 Ma mai plimb prin cateva magazine. Vad fard de ochi,husa pentru telefon,vesta de blugi cu tinte. Da,normal,trebuie sa le am! Si iata cum arata lucrurile cumparate.









 Cute or not?

 Si cum ziceam in titlu,voi scrie despre un manga. Ibistsu. Un manga horror!

Deci,ea este... The Strange Lolita. Alt nume,nu stiu. Am citit acea manga,dar ea,in poveste,i-a numele mai multor fete. Asa deci,despre poveste. In Japonia,se zice ca la 12 noaptea,o fata apare intr-un anumit loc. Daca treci pe langa ea,aceasta o sa te intrebe "Ai o sora mai mica?" sau  "Vrei o sora mai mica?". Prima intrebare: Daca spui "Da",aceasta va incerca sa-ti omoare sora,sa-i i-a locul,apoi sa te omoare si pe tine,in incercarea de a te face "Fratele ideal". A doua intrebare: Daca zici "Da" va incerca sa-ti fie sora mai mica,apoi va incerca sa te omoara. Daca zici "Am deja una" va face ca la prima intrebare. Daca spui "Nu",te omoara pe loc. Cand te intreaba,ca sa scapi,trebuie sa taci si sa treci pe langa ca si cum nu ai vedea-o.
 Este un manga lung,in doua volume si nu-l pot rezuma,dar cine vrea sa-l citeasca,iata aici linkul:
http://mangafox.me/manga/ibitsu/

O,va avertizez ca din capitolul 3,devine un manga destul de dur,cu violenta si sange.




Pentru cei care vor sa citeasca,va urez groaza placuta. Bye Bye!

2 comentarii:

  1. Grr ... Ciudat manga !:))
    Imi plac mult lucrurile pe care ti le-ai luat , mai ales husa de telefon , o iubesc !!! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac >:D< Cand o sa ne vedem,iti dai seama ca daca mai gasim,iti cumpar si tie una :X:X

      Ștergere